بهترین مکمل بنزین ایرانی

بهترین مکمل بنزین ایرانی

بهترین مکمل بنزین تولید شده در ایران، می بایست قابلیت تنظیم نقطه احتراق موتور، افزایش خواص اکتان افزایی بنزین( در حد بنزین سوپر استاندارد بین الملل)، کاهش فشار بخار بنزین(سطح بنزین یورو5)، جلوگیری از انباشت کربن، کنترل و حذف آب از بنزین و نرم کنندگی و روان کاری حرکت پیستون ها را داشته باشد، که در نتیجه آن باعث حذف ناک (لرزش اضافه موتور) می شود. مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس تولید شده در داخل ایران و مناسب برای ترکیب با انواع بنزین های تولیدی در داخل کشور می باشد. این مکمل به صورت کاملا انحصاری با فناوری نانو تولید شده است که تمامی مزایای بهترین مکمل بنزین ایرانی را که در بالا به آن اشاره شد، دارا می باشد. با توجه به کیفیت پایین بنزین در کشور، استفاده از سوپر اکتان بوستر مدپاتکس در هر باک بنزین جهت کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات توصیه می شود.

تماس بگیرید.

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس که غالبا برای موتورهای توربو، TGDI، GDI و تقویت شده استفاده می شود جدیدترین و قوی ترین محلول نانو تکنولوژی موجود در کشور می باشد. سوپر اکتان بوستر که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد مطابق با استانداردهای بنزین یورو5 با کاهش فشار بخار رید بنزین RVP به میزان حداقل 2.2 psi ، باعث کاهش محسوس مصرف بنزین و تبخیر بنزین در خودرو می شود. همچنین این مکمل باعث کاهش ناک و صدای موتور بخصوص در فصل تابستان می شود.

بهترین مکمل بنزین ایرانی

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش خواص اکتان افزایی یک مکمل بسیار قدرتمند است که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد. سوپر اکتان بوستر جدیدترین محصول تولید شده با فناوری نانو می باشد که با قدرت روان کنندگی بالا پس از ترکیب با بنزین باعث روان تر شدن حرکت پیستون داخل سیلندر میشود محلول سوپر اکتان بوستر با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) و افزایش طول عمر موتور دارد.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر ایرانی
افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس دارای تاییدیه تست خوردگی، عدد اکتان، فشار بخار، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان( همکار برتر استاندارد) می باشد که با استانداردهای بنزین یورو 5 مطابقت دارد.
اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

عدد اکتان بنزین چیست؟

عدد اکتان شاخصی برای سنجش میزان مقاومت بنزین به فشار و گرما است. بنزین با اکتان بالاتر باعث بهبود عملکرد موتور و کاهش آلایندگی ها خواهد شد. بنزین با اکتان بالا کامل‌تر از بنزین معمولی می‌سوزد و چرخه‌ی سوخت در موتور فشرده تر می شود، احتمال ناک زدن را کاهش می‌دهد و چرخه‌ی احتراق بدون مشکل طی می‌شود.

عدد اکتان بنزین ایرانی

چرا باید از اکتان افزا استفاده کنیم؟

خودروسازان همواره استفاده از سوخت با عدد اکتان مشخص را برای کارایی حداکثری موتور خودرو توصیه می‌کنند. از آنجا که قیمت بنزین افزایش پیدا کرده و کیفیت بنزین در کشور ما با کیفیت مورد نظر فاصله دارد، لازم است حتی در صورت استفاده از بنزین سوپر هم از مکمل سوخت برای جبران این کیفیت پایین استفاده کرد اما در بنزین معمولی استفاده آن ضروری است.

از چه اکتان افزایی باید استفاده کنیم؟

 سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

امروزه به دلیل وجود انواع اکتان افزا ها با برند های متفاوت؛ انتخاب محصول مناسب، مقرون به صرفه، با کیفیت و اصالت، کار بسیار دشواری است . استفاده از بهترین اکتان بوستر که توسط شرکت مدپا فرموله شده است باعث افزایش خواص اکتان افزایی بنزین می شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس دارای تاییدیه تست خوردگی، عدد اکتان، فشار بخار، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان( همکار برتر استاندارد) می باشد که با استانداردهای بنزین یورو 5 مطابقت دارد.


وجود آب داخل بنزین و بهترین راه حل برای آن

تا آنجایی که می دانیم، سوخت در ابتدا وارد پیشرانه و محفظه احتراق آن می شود، جایی که شمع های جرقه زن، مخلوط سوخت و هوا را محترق می کنند. تراکم مخلوط هوا/سوخت انفجاری را ایجاد می کند که موجب حرکت میل لنگ و میل بادامک در پیشرانه می شود و در نتیجه، خودرو توان لازم را برای حرکت رو به جلو به دست می آورد. اما چه اتفاقی رخ می دهد زمانی که به جای سوخت، آب وارد محفظه احتراق شود؟ در این صورت، انفجاری ضعیف یا اصولاً هیچ انفجاری در محفظه احتراق سیلندر رخ نخواهد داد. آب داخل باک نخست به پمپ بنزین و باک و سیستم سوخت رسانی آسیب میزنه و سپس به موتور. پاک کننده آب داخل باک سوپر اکتان بوستر حاوی مواد و افزودنی های ویژه ای است که برای حذف ایمن و موثر رطوبت از بنزین و سوخت های دیزل طراحی شده است. هنگامی که به مخزن سوخت اضافه می شود، سوپر اکتان بوستر آب را جذب می کند در حالی که از زنگ زدگی جلوگیری می کند.

مهم ترین ویژگی های یک مکمل بنزین ایرانی

بهترین مکمل سوخت خودرو باید این ویژگی‌ها را داشته باشد:

افزایش عدد اکتان

هدف اصلی انتخاب بهترین مکمل سوخت افزایش عدد اکتان بنزین ، به میزان کنترل شده است تا باعث شود بنزین معمولی به بنزین مرغوب در باک خودرو تبدیل گردد. مکمل های تقویت‌کننده یا افزایش دهنده اکتان به پاک‌سازی رسوبات کربن از سیستم سوخت‌رسانی کمک می‌کند. سطح بالاتر اکتان در بنزین مصرفی موتور خودرو ، انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد. با بالارفتن کیفیت بنزین و منظم شدن حرکت پیستون ها، کارایی موتور افزایش پیدا کرده و مصرف سوخت به طور قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

کاهش ضربات و لرزش موتور (ناک – KNOCK)

مکمل بنزین خوب باید کاهش ضربات و لرزش موتور (ناک) را برای موتور خودرو ایجاد کند که در نتیجه باعث افزایش قدرت و شتاب خودرو می‌شود. لرزش و ضربات موتور (ناک – KNOCK) دلایل مختلفی دارد که یکی از اصلی ترین آنها کیفیت پایین بنزین مصرفی در خودرو شما است. هر پیشرانه‌ درون‌سوز برای فعالیت صحیح و بدون مشکل به سوخت مناسب و استاندارد دارد که این استاندارد با عدد اکتان مشخص شده است در نتیجه استفاده از سوخت سازگار با موتور اتومبیل شما، موجب کاهش فشار بر پیشرانه می‌شود و وقوع رخدادی همچون ناک را غیرمحتمل می‌کند. هرچقدر عدد اکتان سوخت به کمک مکمل سوخت بالاتر باشد، اشتعال این سوخت یکنواخت‌ تر است و جرقه‌های کوچک را ایجاد نمی‌کند. بنابراین یکی از دلایل صدای ناک از زیر کاپوت اتومبیل، حاصل از سوخت نامناسب موجود در باک خودرو است.

پاکسازی مسیر سوخت رسانی، محفظه احتراق و انژکتورها

مسیر سوخت رسانی و احتراق خودرو به دلیل وجود بنزین های با کیفیت پایین پس از مدتی دچار رسوب کربن ناشی از احتراق نامناسب میشود. اکتان افزای استاندارد باید بتواند رسوبات کربن در مسیر سوخت رسانی و انژکتور ها، کاتالیست و باک بنزین را در خود حل کرده و از طریق احتراق از خودرو خارج کند. یک مکمل سوخت خوب بهترین پاک کننده سیستم سوخت خودرو و موتور آن باید باشد.

ايجاد لايه محافظ نانو و تمیز کننده

بهترین مکمل سوخت باید بتواند با تکنولوژی نانو یک لايه محافظ بسیار قوی در مسیر سوخت رسانی و سیلندر ها ایجاد کند، تا از خوردگی و زنگ زدگی قطعات داخلی جلوگیری نماید. در نتیجه ایجاد این لایه محافظ، عمر مفید پیشرانه خودرو و سایر قطعات آن طولانی تر شده و با حل کردن رسوبات داخل باک بنزین، محفظه سوخت را نیز تمیز می‌کند.

این پست دارای 16 نظر است

  1. سامان

    سوپراکتان مدپا بهنرین اکتانیه که تا به حال استفاده کردم امیدوارم با کیفیت بمونه

  2. محمد

    بسته بندی فروشنده عالی بود و جای تشکر داره نظرات را خواندم و برای موتور توربو چندتا گرفتم که الحق بسیار تاثیر زیادی داشت. کاهش مصرف سوخت و روان شدن موتور بسیار به چشم می آمد. با اوضاع خراب بنزین قطعا توصیه می کنم استفاده کنید.

  3. molayi

    برای اولین بار بود که از این برند استفاده می کردم پاسخگویی پشتیبانی عالی بود بسته بندی بدون نشتی و مکمل هم قیف داشت از شتاب ماشینمم راضی بودم

  4. امیر صالحی

    سانتافه 2013 دارم.شب عید چراغ چک روشن شد و ماشینم ریپ میزد. مکانیک سرش شلوغ بود گفت برو بعد از عید بیا ماشینت خیلی کار داره باید کامل سرویس بشه. در اینترنت جستجو کردم و با شما آشنا شدم .از کارشناسهای مدپا کمک گرفتم و با محصولات شما کل مشکل برطرف شد. مسافرت هم رفتم ولی هیچ مشکلی ندارم. چراغ چک هم خاموش شد. شتاب هم شده مثل موقعی که ماشین صفر بود. بخصوص این قوطی مشکی سوپر اکتان مدپا واقعا بهترین مکمل بنزین ایرانی هست. براتون آرزوی موفقیت دارم و خواستم اینطوری تشکر کرده باشم. امیدوارم کیفیت محصولاتتون همیشه بالا بمونه و افت نکنه.
    به همه توصیه میکنم از این قوطی مشکی سوپر اکتان مدپا بخرند و استفاده کنند.
    ارادتمند شما امیر صالحی

  5. محمودی

    شتاب آریزو 6 تو سربالایی کم می شد الان به لطف محصول شما حل شده مشکلش بابت کیفیت خوب محصولتون بسیار سپاسگزارم

    1. negin shams

      با سپاس از حسن اعتماد شما و ممنون از انرژی خوبتون

  6. احمد رضا

    من برای جک اس 5 استفاده کردم خیلی عالیه پیشنهاد میکنم. روی شتابش تاثیر داره

    1. negin shams

      با سپاس از حسن اعتماد شما و ممنون از اینکه تجربه خودتان را با دیگر کاربران سایت به اشتراک میگذارید.

  7. amir

    برای خودرو 206 از محصولات این برند استفاده کردم نتیجه خیلی خوبی داشت و صدای موتور هم کمتر شده

    1. negin shams

      با سپاس از حسن اعتما شما. خوشحالیم که رضایت داشتید.

  8. محمد امین

    نسبت به برندهای مشابهتون پاسخگویی و پشتیبانی قویی دارید

  9. saeed

    برای خودرو mvm چه محصولی پیشنهاد میدین که هم در مصرف سوخت و صدای موتور تغییر ایجاد کنه؟

  10. زهرا

    یه مدت بود موتور صدای خیلی بدی میداد ولی خیلییی کم شد با استفاده از سوپر اکتان مدپا

  11. داریوش

    من مکمل آلمانی گرون هم استفاده کردم.خداییش این مکمل هیچ فرقی هیچ فرقی با وارداتی گرون نداشت.واقعا پولتون رو با مکمل خارجی گرون توی جوب نریزید.هم مصرف سوختمو صدی یک تقریبا کم کرد همچنین شتاب و کشش محسوس بهتر شد.تولید داخل در محصولات پالایشی پتروشیمی واقعا قوی هست

    1. صادق کریمی

      ممنون از ثبت نظر شما و سپاس از اعتماد شما به محصولات ما.

  12. babak

    از همه اکتان هایی که تا حالا گرفته بودم بهتر بود

دیدگاهتان را بنویسید