بهترین مکمل بنزین برای بی وای دی (BYD)

بهترین مکمل بنزین برای بی وای دی (BYD)

خودرو بی وای دی یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. هر چه کیفیت بنزین مصرفی پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو بی وای دی بیشتر خواهد شد. بهترین مکمل بنزین برای BYD باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس این مسئله برای خودرو بی وای دی محقق می شود.

 
جهت خرید محصولات کلیک کنید.

افزایش راندمان خودرو BYD با استفاه از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

در خودروهای نسل جدید که دارای موتور توربو، GDI و تقویت شده هستند و با توجه به فرایند واردات و تولیدات داخلی هر روز در سطح کشور تعدادشان رو به فزونی است، کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودرو ها می شود. خودرو بی وای دی یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. هر چه کیفیت بنزین مصرفی پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو بی وای دی بیشتر خواهد شد.به همین دلیل و به جهت افزایش راندمان خودرو بی وای دی و کاهش هزینه سنگین تعمیرات و همینطور به جهت کاهش خسارات وارده به موتور بی وای دی که به واسطه بنزین بی کیفیت موجود در ایران اتفاق می افتد، این مجموعه اقدام به تولید و توزیع مکمل بنزین جدیدی به نام سوپر اکتان بوستر با استاندارد جهانی که مخصوص موتورهای توربو، GDI و تقویت شده می باشد، در سطح کشور نموده است.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر ایرانی

افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

بهترین اکتان بوستر مخصوص بی وای دی سواران

یکی از عوامل مهم خرابی موتور انواع خودرو استفاده از سوخت بی کیفیت و بروز احتراق ناقص در موتور می باشد، این مشخصات همان بنزینی است که در داخل کشور وجود دارد. این بنزین علاوه بر اینکه برای موتور و سیستم سوخت رسانی ماشین مانند سم است، در آلودگی هوا نقش بسزایی دارد و همچنین باعث مصرف زیاد بنزین میشود. درست است که بنزین های سوپر بی تاثیر نیستد اما نقش بسزایی هم در بهبود وضعیت سوخت ندارند. این سوال پیش می آید که بهترین گزینه کدام است ؟ بهترین گزینه استفاده از اکتان افزا ها و مکمل هایی مانند مدپاتکس است. بهترین مکمل بنزین برای بی وای دی باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس این مسئله برای خودرو بی وای دی محقق می شود. این مکمل با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) و افزایش طول عمر موتور خودرو بی وای دی دارد.


آشنایی بیشتر با خودرو بی وای دی (BYD)


بی‌وای‌دی(BYD) خودروسازی چینی است که در زمینه تولید و مونتاژ خودرو، اتوبوس، خودروهای برقی و لیفتراک فعالیت می‌کند. این شرکت در ابتدا در سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را در زمینه تولید باتری های قابل شارژ آغاز کرد و در سال ۲۰۰۳ به جمع خودروسازان چین پیوست. در سال ۲۰۱۰ شرکت BYD و دایملر که کمپانی مادر مرسدس بنز به شمار می رود قراردادی با سهم برابر، برای همکاری در ساخت خودروهای برقی لوکس امضا کردند که حاصل آن خودروهای الکتریکی Denza هستند. در سال ۲۰۱۳ کارخانه تولید اتوبوس های برقی BYD در لنکستر کالیفرنیا تاسیس و اتوبوس­های برقی و مدل E۶ این شرکت وارد آمریکا شد. در همین سال این شرکت با فروش بالای خود توانست در عرض تنها ۱۰ سال در بین ۱۰ تولیدکننده بزرگ خودروی چین قرار بگیرد و به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در جهان بالاتر از تسلا موتورز قرار گیرد. هم اکنون کارخانجات تولید و مونتاژ BYD در کشورهای چین، روسیه و اتیوپی مستقر می‌باشند، در ایران نیز شرکت کارمانیا به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه کرمان خودرو، خودروهای BYD را به منظور عرضه به بازار داخل مونتاژ می‌کند و تاکنون مدل های F۳ و S۶ بی وای دی به خیابان های کشور راه یافته اند.

***فروش مستقیم و تحویل فوری از دفتر فروش تهران ****
ارسال روزانه برای سفارشات قبل از ساعت 14 در روزهای کاری به سراسر کشور


دیدگاهتان را بنویسید