بهترین مکمل بنزین برای لاماری

بهترین مکمل بنزین برای لاماری

شتاب کم ، کوبش موتور ، مصرف سوخت زیاد همگی عوارض استفاده از بنزین نامرغوب برای موتور توربو هستند. موتور توربو برای داشتن کارکرد مناسب نیازمند بنزین یورو 5 است که در جایگاه های سوخت عرضه نمی شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس فشار بخار بنزین را کم کرده، کیفیت بنزین مصرفی خودروی شما را به سطح یورو 5 می رساند. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی برای موتور های توربو ،GDI و TGDI می باشد.

تماس بگیرید.

ویژگی های بهترین مکمل بنزین برای لاماری

یکی از رایج ترین مشکلات لاماری، شتاب کم آن است. بهترین مکمل بنزین برای لاماری باید بتواند با افزایش عدد اکتان و تنظیم نقطه احتراق، از دیر سوزی و خام سوزی بنزین جلوگیری کند و در ادامه باعث افزایش شتاب و کاهش مصرف بنزین شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بنا به نظر مشتریان بهترین محصول موجود برای حل این مشکل است.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای لاماری

افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

مشخصات بهترین مکمل بنزین ایرانی چیست؟

با توجه به اینکه بنزین یورو 5 در ایران وجود ندارد ، بهترین مکمل بنزین ایرانی باید بتواند خواص بنزین مصرفی خودروی شما را به بنزین یورو 5 برساند. روانکاری موتور، کاهش فشار بخار بنزین، افزایش عدد اکتان و تنظیم نقطه احتراق از جمله مواردی هستند که منجر به کاهش لرزش ، کوبش و صدای موتور می شوند ؛ بهترین مکمل بنزین ایرانی باید تمام ویژگی های گفته شده را داشته باشد .

بهترین مکمل بنزین ایرانی برای لاماری کدام برند است؟

موتور این خودرو توربو است و برخلاف موتور های بنزینی هوای زیادی دریافت می کند . این موضوع باعث اهمیت کیفیت بنزین مصرفی این خودرو می شود که اگر یورو 5 نباشد، موتور به کوبش، لرزش و ناک دچار می شود و به مرور زمان آسیب های پر هزینه ای می بیند. بهترین برند مکمل بنزین ایرانی مدپاتکس است چراکه کیفیت بنزین مصرفی خودروی شما را به سطح یورو 5 می رساند.

آیا مکمل بنزین خارجی در لاماری قابل استفاده است ؟

واردات مکمل بنزین خارجی سال هاست ممنوع شده در نتیجه مکمل هایی که به این عنوان در بازار عرضه می شوند به احتمال زیاد تقلبی و جعلی هستند. سوا از این موضوع، مطالعه ای درباره میزان تاثیر مکمل های بنزین خارجی بر روی بنزین ایرانی انجام نشده است . به طور کلی بهتر است برای بنزین هر کشور از مکمل های بنزین آن کشور استفاده شود چرا که مکمل بنزین هر کشور مناسب کیفیت بنزین همانجا تهیه شده است .

تاریخچه لاماری

خودرو فورتینگ T5 EVO به دلیل مسائل تحریم ایران توسط ایالات متحده به اسم لاماری ایما وارد بازار ایران شد. مونتاژ این خودرو توسط شرکت آرین پارس موتور با برند لاماری از سال 1400 در خمین انجام می شود .

مشخصات فنی خودرو لاماری

مشخصات فنی تیپ لاماری ایما ایکس به شرح زیر است.

محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس 7 سرعته اتومات دوکلاچه (تَر)
پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ (4A95TD)
قدرت 195 اسب‌بخار
گشتاور 285 نیوتن‌متر
شتاب 9.5 ثانیه
سرعت 160 کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر

میزان مصرف سوخت در لاماری

میزان مصرف سوخت لاماری داخل شهر 8.9 لیتر در هر صد کیلومتر، در جاده 5.7 لیتر در هر صد کیلومتر و به شکل ترکیبی 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید