بهترین انژکتور شور داخل باک

بهترین انژکتور شور داخل باک

ریپ زدن ماشین می تواند به علت کثیفی انژکتور باشد، ناخالصی های بنزین به مرور در انژکتور رسوب می کنند و باعث انسداد این ناحیه می شوند. محصول سوپر کلینر نانو به عنوان بهترین انژکتور شور داخل باک ، کاملا بر پاکسازی انژکتور و سیستم سوخت رسانی تمرکز دارد .

تماس بگیرید.

چگونه متوجه کثیفی انژکتور می شویم؟

احتراق ناقص، روشن شدن چراغ چک ماشین ، نمایش کد P02(xx) توسط اسکنر OBD ،ضعیف شدن موتور ماشین،نمایش مشکل در مخلوط سوخت و هوا توسط کامپیوتر ماشین ؛ همگی می توانند به علت انسداد انژکتور و کاهش سرعت جریان سوخت در آن رخ دهند.
تمیز کردن انژکتور موتور خودرو می‌تواند سوخت رسانی درست و بهبود سیستم احتراق را فراهم کند. اگر انژکتور کثیف باشد، ممکن است باعث کاهش شتاب، افزایش مصرف سوخت، تولید دود زیاد و آسیب به موتور شود. برای تمیز کردن انژکتور می‌توانید از  مکمل سوپر کلینر نانو که مخصوص تمیز کردن انژکتور می باشد، استفاده نمایید.

کثیفی انژکتور چه دلایلی دارد؟

بنزین دارای مواد زائد مختلفی است. این مواد به مرور زمان رسوب می کنند و باعث کثیف شدن انژکتور می شوند. رسوب موجود در انژکتور را ناخالصی هایی مانند سولفور که در بنزین خام موجود است و یا نوعی صمغ که به طور کلی در بنزین وجود دارد تشکیل می دهند.

روش های پاکسازی سیستم انژکتور ماشین

روش معمول پاکسازی سیستم انژکتور ماشین چنین است که انژکتور خودرو را کاملا باز کنید و روی دستگاه مخصوص قرار دهید. سپس با کمک تجهیزات مناسب و اسپری انژکتور شور قطعات را پاکسازی و تمیز کنید . به طور کلی استفاده از محلول انژکتور شور سوپر کلینر نانو زحمت کمتری داشته موجب صرفه جویی بیشتر در وقت و زمان مورد نیاز برای این موضوع می شود.

 

سوپر کلینر نانو Super Cleaner Nano

پاکسازی سوپاپ ها، انژکتور ها، سرشمع ها
تمیز کننده باک خودرو

شستشوی کامل انژکتورها
پاکسازی داخل محفظه احتراق
پاک سازی سوپاپ ها و سر شمع ها
شستشوی کامل مسیر سوخت رسانی
پاک سازی باک بنزین و پمپ بنزین خودرو
افزایش طول عمر مفید موتور خودرو
هر ۵۰۰۰ کیلومتر یک بار استفاده شود  

قیمت مکمل بنزین سوپر کلینر مدپا
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

آیا سوپر کلینر نانو انژکتور شور مناسبی است؟

با استفاده از این محصول می توانید بدون باز کردن انژکتور ، آن را تمیز کنید. با توجه به اینکه دارای تاییدیه تست رسمی از پژوهشکده صنعت نفت نیز می باشد می توان مطمئن بود که از هیچ ماده تقلبی و غیر قانونی در آن استفاده نشده است. این محصول به طور کلی با بهره گیری از فناوری نانو تهیه شده.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

نحوه استفاده از مکمل سوپر کلینر نانو

ابتدا 15 تا 20 لیتر بنزین بزنید سپس در جایگاه سوخت و یا خارج از آنجا مکمل را درون باک بریزید. سالی یکبار استفاده از این محصول برای انژکتور خودروی شما کافی است . فقط پس از مصرف آن 1 ساعت در سطح شهر دور بزنید . توجه داشته باشید که باید به باک بنزین بعدی با استفاده از اکتان افزا استراحت بدید.

 

سیستم انژکتور چه وظیفه ای در ماشین دارد؟

از قطعات مهم سیستم سوخت رسانی خودروهای احتراق داخلی می توان به انژکتور اشاره کرد چرا که انرژی لازم برای حرکت خودرو توسط آن تامین می شود. پاشش مخلوط سوخت و هوای متراکم شده به درون سیلندر بر عهده انژکتور است ، پس از این پاشش شمع ها  جرقه می زنند و  مخلوط گفته شده درون سیلندر منفجر می شود.

سیستم انژکتور از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

سیستم انژکتور شامل سنسورها(سنسور فشار هوا، سنسور دمای هوا،سنسور میل بادامک سنسور دمای آب، سنسور سرعت، سنسور دور موتور، سنسور اکسیژن، سنسور زاویه میل لنگ، پتانسیومتر دریچه گاز، سنسور ضربه، سوئیچ اینرسی، سنسور جریان جرمی هوا (پمپ لوله های سوخت رسانی، فیلتر سوخت، ریل سوخت، انژکتور ها، منیفولد هوا و بدنه گاز، واحد کنتر الکترونیکی ، موتور کنترل دور آرام و رگلاتور فشار شکن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید