محلول شستشوی کاتالیست

محلول شستشوی کاتالیست

سوپر بریز نانو ، محصول منحصر به فرد در دسته تمیز کننده ها قرار دارد و تمرکزش بر پاکسازی بخش انتهایی مسیر سوخت رسانی است. طی فرایند احتراق آلاینده های مضری تولید می شوند، این آلاینده ها توسط کاتالیست هنگام خروج از اگزوز تصفیه می شوند تا وارد هوای تنفسی ما نشوند. اگر این قطعه به دلیل وجود رسوبات و دوده های حاصل از احتراق درست عمل نکند، آلودگی شدید هوا و محیط زیست را رقم می زند. با استفاده از سوپر بریز پرو افزایش طول عمر کاتالیست و بهبود عملکرد موتور را مشاهده می کنید.

جهت خرید محصولات کلیک کنید.

بیشترین عامل مردودی ها در معاینه فنی چیست؟

بالا بودن میزان آلایندگی مشکل مشترک اکثر راننده ها برای گرفتن معاینه فنی است. طبق آمار ستاد مرکزی معاینه فنی تهران و آمار اتحادیه سازمان حمل و نقل کشور ؛ بالا بودن میزان آلایندگی مشکل بزرگتری است برای خودروهای سبکی که به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند. استفاده از سوپر بریز نانو بهترین مکمل بنزین تمیز کننده، منجر به پاکسازی بخش انتهایی مسیر سوخت رسانی شده و کاتالیست خودرو را احیا می کند.

تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.


ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

کاتالیست یا کاتالیزور چیست؟

کاتالیست (مبدل کاتالیست، کاتالیست اگزوز یا کاتالیست کانورتور) وسیله ای است که 90 درصد گاز های سمی همچون مونوکسید کربن، اکسیدگوگرد و اکسید نیتروژن که از اگزوز خارج می شوند را با تغییر ساختار شیمیایی آن ها به کربن دی اکسید و آب تبدیل می کند. با این کار از ایجاد گاز های گلخانه ای و آلودگی هوا جلوگیری می کند، درواقع کاتالیست گاز های سمی درون اگزوز را تصفیه می کند و تا جای ممکن سم موجود در دود را جذب می کند . محصول سوپر بریز نانو با فرمولاسیون پیشرفته و فناوری نانو طراحی شده تا این سموم را به مرور از کاتالیست پاک کند وگرنه قدرت موتور کاهش پبدا کرده، آلایندگی خودرو بالا می رود.

نحوه تشخیص کثیفی کاتالیست و نیاز آن به شتستشو چگونه است؟

به طور کلی بهتر است به شکل سالیانه، هربار که برای گرفتن گواهی معاینه فنی به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنید، از این محصول استفاده کنید تا معضلی از بابت گرفتن گواهیتان پیش نیاید.

 

نحوه استفاده از مکمل سوپر بریز نانو چگونه است؟

یک ساعت قبل از رفتن به مرکز معاینه فنی باید از این محصول استفاده کنید به این صورت که ابتدا 5 لیتر بنزین بزنید، مکمل را درون باک بنزین خالی کنید و نهایتا 10 لیتر دیگر بنزین بزنید. حالا باید 45 دقیقه در سطح شهر رانندگی کنید و بعد به سمت مرکز معاینه فنی بروید

میزان عمر کاتالیست چقدر است؟

کاتالیست وسیله ای مهم در خودرو می باشد که در ابتدای اگزوز قرار دارد . این قطعه بعد از مدتی کارایی خود را از دست می دهد و باعث افزایش آلایندگی ماشین می شود. عمر مفید کاتالیست بین 80 تا 120 هزار کیلومتر می باشد و بطور متوسط 4 سال کارایی دارد. البته لازم به ذکر است برخی از تعمیرکاران و اگزوز سازان برای سودجویی کاتالیست را برمی دارند و با این کار صدمه ای جدی به خودرو و محیط زیست می زنند.

دیدگاهتان را بنویسید