بهترین مکمل بنزین برای X55

بهترین مکمل بنزین برای X55

بهترین سوخت مصرفی برای خودرو MVM X55 بنزین یورو5 (euro 5) می باشد. خودرو X55 برای افزایش عمر موتور نیاز به بنزین با عدد اکتان بالای 92 دارد. بعلاوه افزودنی های پاک کننده آن رسوبات مضر را از بین می برند که برای موتورهای توربو شارژ بسیار عالی است. بهترین مکمل بنزین برای خودرو X55 باید عدد اکتان بنزین، فشار بخار بنزین و کیفیت سوختن بنزین را به سطح بنزین یورو 5 برساند. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس دارای تاییدیه تست خوردگی، عدد اکتان، فشار بخار، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان ( همکار برتر استاندارد) می باشد که با استانداردهای بنزین یورو 5 مطابقت دارد.

تماس بگیرید.

مکمل بنزین مناسب برای خودرو MVM X55

بهترین بنزین مصرفی برای X55 باید مطابق با استانداردهای بنزین یورو 5 باشد که متاسفانه در کشور ما موجود نیست. مناسب ترین بنزین برای خودروی X55 ترکیب سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با بنزین معمولی یا بنزین سوپر می باشد و استفاده مداوم از این ترکیب باعث حفظ سلامت و قدرت موتور خودرو خواهد شد. استفاده از بهترین اکتان بوستر موجود برای MVM X55 که توسط سوپر اکتان بوستر مدپاتکس فرموله شده باعث افزایش خواص اکتان افزایی بنزین می شود. شرکت مدپا بهترین مکمل بنزین برای خودروی X55 می باشد که با کاهش فشار بخار و تثبیت کیفیت بنزین، همیشه بنزین مناسب داخل باک خودروی خواهید داشت.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای MVM X55

افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

نحوه استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

به پمپ بنزین بروید. ابتدا 10 لیتر بنزین بزنید. سپس قوطی را به آرامی چند بار تکان دهید. درب قوطی را باز کنید. پلمپ روی در را بکشید تا باز شود. قیف همراه محصول را روی درب قوطی ببندید. محلول را داخل باک خودرو بریزید. بنزین زدن را تا حداکثر 50 لیتر داخل باک ادامه دهید. مدپاتکس با استفاده از مهندسی معکوس و دست یابی به ترکیب مواد مختلف از برندهای مطرح جهانی موفق به ساخت نسل جدیدی از اکتان بوسترها با قدرت افزایش عدد اکتان و افزایش روان کاری در محفظه احتراق گردیده است.

موارد اشاره شده در دفترچه خودرو X55

• تنها از بنزین سوپر یا بنزین با عدد اکتان بالاتر از 92 استفاده کنید.
• استفاده از بنزین با با عدد اکتان پایین تر می تواند به موتور آسیب برساند. در صورتی که استفاده از بنزین با اکتان بالا راندمان موتور را بهتر خواهد کرد.
• فقط از بنزین بدون سرب استفاده کنید. بنزین سرب دار باعث کاهش کارایی و راندمان کاتالیست کانورتر و عملکرد غیرعادی سیستم اگزوز می شود.

خودرو X55

ام وی ام X55 یک کراس اوور جمع و جور شهری است که در کشور ما توسط مدیران خودرو به بازار عرضه شده است. این محصول در کشورهای مختلف با اسامی دیگر نظیر چری تیگو4 و 5X هم شناخته می شود. این خودرو در مجموع خودرو خوبی به نظر می رسد اما به دلیل قیمت گذاری نامناسب نتوانسته در بازار به جایگاه خوبی دست یابد.

مشخصات فنی خودرو

خودرو X55 دارای یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ به حجم 1.5 لیتر است. حداکثر قدرت این خودرو برابر با 147 اسب بخار بوده و بیشینه گشتاور آن به 210 نیوتون می رسد.وظیفه انتقال نیرو در X55 را یک گیربکس شش سرعته دو کلاچه به عهده دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو 1520 کیلوگرمی برابر با 10.9 ثانیه بوده و میانگین مصرف سوخت آن برابر 6.5 لیتر در 100 کیلومتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید