بهترین مکمل بنزین برای پژو 405

بهترین مکمل بنزین برای پژو 405

مصرف زیاد بنزین ، خروج بنزین از اگزوز، روشن شدن چراغ چک ، دوده زدن روی شمع و … علائم خام سوزی بنزین هستند، مشکلی که برای خودرو پژو 405 زیاد اتفاق می افتد. درواقع عدد اکتان پایین بنزین به طور مستقیم بازده موتور را کاهش داده و مصرف سوخت را افزایش می دهد. سوپر اکوکتان نانو با تنظیم نقطه احتراق ، باعث جلوگیری از خام سوزی و دیر سوزی بنزین می شود. اکوکتان نانو با افزایش عدد اکتان بنزین ، افزایش شتاب و قدرت موتور و همچنین کاهش مصرف سوخت، هزینه های ماشین را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد.

مکمل بنزین مناسب برای انواع پژو 405

عدد اکتان بنزین ارائه شده در پمپ بنزین ها کمتر از عدد اکتان بنزین مناسب با این خودرو است. بعلاوه بنزین دارای ناخالصی های کربنی نیز می باشد که باعث سوخت ناقص می شوند و در نتیجه مصرف بنزین را زیاد کرده و شتاب را کاهش می دهد. ریختن سوپر اکوکتان نانو در بنزین ؛ از انباشت ناخالصی های بنزین جلوگیری کرده و با تنظیم نقطه اشتعال، افزایش شتاب و قدرت موتور خودرو را به ارمغان می آورد.

سوپر اکوکتان
(super Ecoctane )

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای پژو 405


کاهش لرزش و ناک موتور خودرو
مخصوص روان کاری موتور خودرو
اکسیژن رسانی ویژه به محفظه احتراق
افزایش کیفیت بنزین
کاهش ناخالصی های بنزین
بهسوزی بنزین داخل موتور
مناسب برای تمام خودروهای داخلی

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکوکتان مدپاتکس
تاییدیه کیفیت مکمل بنزین
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

هشدار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

محافظت از موتور خودرو پژو 405

پژو ۴۰۵ در ایران کیفیت ساخت بسیار پایینی دارد. قطعات ضعیف با مونتاژ بد، که سرعت استهلاکشان بالا است. سوپر اکوکتان نانو با کاهش ناخالصی های بنزین،کنترل و حذف آب از بنزین، کاهش لرزش و ناک موتور و افزایش عدد اکتان ؛ سلامت و طول عمر موتور خودرو را افزایش می دهد.

نحوه استفاده از مکمل سوپر اکوکتان نانو

به مقداری که می خواهید بنزین می زنید (می توانید باک را پر کنید). بعد از آن در جایگاه سوخت و یا خارج از جایگاه سوخت، از مکمل استفاده می کنید. نحوه استفاده از مکمل به این ترتیب است که ابتدا قوطی را به آرامی چند بار تکان می دهید؛ سپس درب قوطی را باز کرده پلمپ روی در را می کشید تا باز شود. در نهایت پس از بستن قیف همراه محصول روی درب قوطی، محلول را داخل باک خودرو می ریزید.

موارد اشاره شده در دفترچه خودرو پژو 405

در دفترچه راهنمای کامل پژو 405 مدل های تک سوز و دوگانه سوز GLX و SLX اشاره شده: بنزین قابل استفاده در موتورهای XU7JPL3 ، بنزین بدون سرب با عدد اکتان 95 می باشد. (XU7JPL3 برای خانواده 405 ها می باشد)

خودرو پژو 405

پژو ۴۰۵ پس از توقف تولید در اروپا و آمریکای شمالی ، به مدت سه دهه در ایران تولید شد. خانواده ۴۰۵ شامل انواع ۴۰۵، روآ، آردی، ۴۰۵ استیشن و پارس می‌شود. ایران خودرو تا سال 1389، حدود ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه از خانواده 405 ها تولید کرد. پژو 405 ها پس از پراید دارای بیشترین تیراژ خودرو در صنعت خودروسازی ایران می باشند. نکته جالب این است که اولین خودروی ملی ایران یعنی سمند ، خودرویی بر مبنای پلت فرم پژو 405 است.

مشخصات فنی خودرو پژو 405

مشخصات و عملکرد فنی خودرو 405 با موتورGLX بنزینی ، که تولید سال های 1370 تا 1399 به شرح زیر می باشد. نکته: سایر مطالب موجود در صفحه درباره انواع موتور های 405 صادقند .

محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس 5 دنده دستی
پیشرانه 4 سیلندر L3
قدرت 100 اسب‌بخار
گشتاور 153 نیوتن‌متر
شتاب 11 ثانیه
سرعت 190 کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی 9 لیتر در صد کیلومتر

دیدگاهتان را بنویسید