بهترین مکمل بنزین برای آریزو 5 توربو

بهترین مکمل بنزین برای آریزو 5 توربو

موتور توربو در صورت عدم استفاده از بنزین یورو 5 دچار ناک، لرزش و کوبش می شود.استفاده از بنزین های ارائه شده در جایگاه های سوخت به مرور ، باعث ایجاد و افزایش صدای موتور توربو می شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش عدد اکتان و تنظیم نقطه اشتعال، فرایند احتراق خودروی شما را بهبود می بخشد. این اکتان بوستر با کاهش فشار بخار بنزین خودروی شما، بنزین مصرفی شما را به سطح کیفیت بنزین یورو 5 می رساند.

تماس بگیرید.

ویژگی های بهترین مکمل بنزین برای آریزو 5

بهترین مکمل بنزین برای آریزو 5 باید عدد اکتان بنزین را تا حد بنزین سوپر استاندارد بین المللی افزایش دهد. همچنین این مکمل باید از انباشت ناخالصی های بنزین جلوگیری کند. در صورتی که مکمل مصرفی خودروی شما این دو خاصیت را داشته باشد، از احتراق خود به خودی جلوگیری شده در نتیجه کوبش، لرزش ، صدا و ناک موتور خودرو به مرور کاهش یافته از بین می روند.

مشخصات بهترین مکمل بنزین ایرانی چیست؟

بهترین مکمل بنزین ایرانی تمامی نقاط ضعف بنزین ایرانی را بهبود می بخشد.این مکمل با تنظیم نقطه اشتعال، فرایند احتراق را بهبود می بخشد. مکمل بنزین ایرانی باید بتواند بنزین ایرانی را به کیفیت بنزین یورو 5 برساند. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با ارتقای کیفیت بنزین خودروی شما ، باعث کاهش استهلاک قطعات مربوط به مسیر سوخت رسانی نیز می شود.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای آریزو 5 توربو
افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سور

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا
اینستاگرام پترونانو title=

هشدار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

بهترین مکمل بنزین ایرانی برای آریزو 5 کدام برند است؟

بهترین مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بدون استفاده از مواد غیر مجاز و یا مضر مانند سرب ، MMT و فروسن ؛ عدد اکتان بنزین مصرفی خودروی شما را افزایش می دهد. این اکتان افزا با تنظیم نقطه اشتعال فرایند احتراق را بهبود می بخشد و از خام سوزی و دیر سوزی بنزین جلوگیری می کند. این موضوع باعث افزایش قدرت و شتاب موتور و کاهش مصرف بنزین می شود . تمامی محصولات مدپاتکس دارای تاییدیه تست رسمی هستند، این موضوع مهر تاییدی بر استفاده این مجموعه از افزودنی های مجاز می باشد.

آیا مکمل بنزین خارجی در آریزو 5 قابل استفاده است؟

در ایران به مکمل بنزین خارجی نمی توان اعتماد کرد، چرا که واردات قانونی مکمل های بنزین از خارج کشور ممنوع شده و مکمل های خارجی موجود در کشور ، به احتمال زیاد تقلبی و جعلی هستند. ضمن اینکه مکمل های بنزین خارجی مختص بنزین عرضه شده در همان کشورهای خارجی است و با توجه به اینکه مطالعه یا تحقیق مشخصی درباره تاثیرگذاری آنها روی بنزین های ایرانی صورت نگرفته، استفاده از مکمل بنزین خارجی برای آریزو 5 توصیه نمی شود.

تاریخچه آریزو 5

دومین خودرویی که از کمپانی چری وارد بازار ایران شد، چری آریزو 5 بود. اولین بار در نمایشگاه گوانگژو 2015 خودرو چری آریزو 5 در کلاس سدان به نمایش درآمد. مدیران خودرو بعد از زمان کمی چری آریزو 5 را به ایران آورد . نیروبخش چری آریزو 5 در ایران دو پیشرانه 1.5 لیتری می باشد که از نظر فناوری به‌کار رفته در آن‌ها با هم متفاوت هستند. این خودرو بعدا پیشرانه‌اش را به فناوری توربوشارژ مجهز کرد.

مشخصات فنی آریزو 5

مشخصات فنی آریزو 5 توربو را در ادامه می خوانید که تولید سال های 1396 تا 1400 آن در ایران موجود می باشد.

محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس CVT با 7 دنده مصنوعی
پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
قدرت 147 اسب‌بخار
گشتاور 210 نیوتن‌متر
شتاب 9.8 ثانیه
سرعت 190 کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی 6.9 لیتر در صد کیلومتر

این پست دارای یک نظر است

  1. امیر

    از گلد نمیشه برای اریزو استفاده کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید