بهترین اکتان بنزین

بهترین اکتان بنزین

چون کار اصلی این محصول افزایش عدد اکتان است برخی به آن اکتان می گویند، وگرنه چیزی به نام بهترین اکتان وجود ندارد و منظور همان بهترین مکمل بنزین می باشد. همچنین به این محصول با نام های اکتان بوستر ، مکمل سوخت و امثالهم نیز اشاره می کنند.

 
جهت خرید محصولات کلیک کنید.

منظور از بهترین اکتان بنزین چیست؟

بهترین مکمل بنزین، بهترین اکتان بنزین، بهترین تقویت کننده موتور، بهترین مکمل سوخت و … منظور از تمامی این عناوین محلول شیمیایی اکتان افزاییست که بدون استفاده از مواد غیرمجاز بتواند کیفیت بنزین را ارتقا دهد. این محصول برای اثبات حسن نیت خود باید تولید یک برند معتبر ایرانی باشد . چرا که تنها مکمل ایرانی است که کاملا مناسب بنزین ایرانی طراحی شده است.

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین اکتان بنزین

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با تنظیم نقطه اشتعال و افزایش عدد اکتان ، از خود احتراقی بنزین جلوگیری کرده مانع خام سوزی و دیر سوزی بنزین می شود. همچنین این مکمل در ادامه خواص خود  شتاب و قدرت موتور را افزایش داده و موجب کاهش مصرف بنزین می شود.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بنزین
افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سو

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

آشنایی بیشتر با سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس ضمن کنترل و کاهش گازهای بنزین در باک ، از انباشت ناخالصی های کربنی نیز جلوگیری می کند. این مکمل با کنترل عوامل مربوط به سوخت مانع از احتراق خود به خودی بنزین می شود. همچنین این مکمل آب تولید شده طی فرایند احتراق را کنترل و حذف می کند.

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس حاوی افزودنی های مجاز

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بدون استفاده از مواد غیر مجاز و یا مضر مانند MMT ، فروسن و سرب ؛ تنها با کمک فرمولاسیون پیشرفته و فناوری نانو ساخته شده است. این محصول دارای تاییدیه تست رسمی پژوهشکده صنعت نفت نیز می باشد.

جلوگیری از کوبش و ناک موتور خودرو

علت کوبش و ناک موتور خودرو، احتراق خود به خودی در محفظه احتراق است . درواقع پیش از اینکه شمع جرقه بزند این احتراق رخ می دهد و موجب کوبش و افزایش صدای موتور می شود. این مشکل علل متفاوتی می تواند داشته باشد که از جمله موارد مربوط به بنزین آن می توان به عدد اکتان کم بنزین اشاره کرد.

تاثیر سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بر صدای موتور

افزایش عدد اکتان بنزین در حد بنزین سوپر استاندارد بین المللی ، رساندن بنزین به کیفیت بنزین یورو 5 و جلوگیری از انباشت ناخالصی های کربنی باعث می شود ناک و کوبش موتور به مرور رفع گردد و در نتیجه این موضوع ؛ صدای موتور به کلی قطع می گردد.

این پست دارای 4 نظر است

  1. علی جلالیان

    من برای خودرو تیگو 8از این مکمل بنزین استفاده کردم مصرف سوخت به حد نرمال رسیده و نتیجه خوبی داشت

  2. سیاوش اسپرت

    خوبه شتاب و سرعت به بنزین سوپر نزدیک شد ناک هم کم شد

  3. محمد احمدی

    واقعا عالی بود تاثیراتش در ماشین ملموس بود

    1. صادق کریمی

      سپاس از اعتماد و انتخاب شما

دیدگاهتان را بنویسید