بهترین مکمل بنزین برای پراید

بهترین مکمل بنزین برای پراید

عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین در موتور خودرو پراید می‌شود که هر دو برای آن مضر است. بهترین مکمل بنزین برای تقویت موتور پراید ب می بایست قابلیت تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق، کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت سوپر اکوکتان این مسئله برای موتور خودرو پراید محقق می شود. حذف ناخالصی ها ی بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از این مکمل قوی و با کیفیت می باشد.

تماس بگیرید.

سوپر اکوکتان بهترین مکمل بنزین برای پراید

مکمل سوخت سوپر اکوکتان با توجه به فرایند پیشرفته محلول، از جمله مکمل‌های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت سوخت خودرو پراید می باشد. متاسفانه کیفیت سوخت موجود در کشور شدیدا به موتور پراید آسیب وارد می نماید. سوپر اکوکتان با بهسوزی بنزین و کاهش ناخالصی های آن باعث بهینه سازی مصرف سوخت خودرو شما خواهد شد. این مکمل از منفجر شدن زود هنگام سوخت جلوگیری کرده، طول عمر موتور را افزایش داده و هم چنین هزینه های تعمیر را در طولانی مدت کاهش می دهد.

سوپر اکوکتان
(super Ecoctane )

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای پراید


کاهش لرزش و ناک موتور خودرو
مخصوص روان کاری موتور خودرو
اکسیژن رسانی ویژه به محفظه احتراق
افزایش کیفیت بنزین
کاهش ناخالصی های بنزین
بهسوزی بنزین داخل موتور
مناسب برای تمام خودروهای داخلی

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکوکتان مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

چرا خودرو پراید به مکمل سوخت نیاز دارد؟

عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور مضر است. بهترین مکمل بنزین برای پراید می بایست قابلیت تنظیم نقطه احتراق را دارا باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت سوپر اکوکتان این مسئله برای موتور خودرو پراید محقق می شود. حذف ناخالصی ها ی بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از این مکمل قوی و با کیفیت می باشد.


روش استفاده از مکمل سوپر اکوکتان مدپاتکس چگونه است؟

به پمپ بنزین بروید. ابتدا قوطی را به آرامی چند بار تکان دهید. سپس درب قوطی را باز کنید. پلمپ روی در را بکشید تا باز شود. قیف همراه محصول را روی درب قوطی ببندید. محلول را داخل باک خودرو بریزید. بنزین زدن را تا حداکثر 35 لیتر داخل باک ادامه دهید.


آشنایی دقیق با خودرو پراید

نانو پتروکتان پرو
آشنایی دقیق با خودرو پراید

این خودرو دوران بسیار خوبی را در بازار کشور ما سپری کرد و حتی با وجود خودروهای جدید هنوز هم نقش خود را به عنوان یک خودروی پر طرفدار تا به امروز حفظ کرده است. این خودرو به علت قیمت مناسب و مصرف پایین، خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و خود را در جایگاه پرفروش ترین خودروهای بازار داخلی قرار داد. سرویس آسان و دسترسی به قطعات یدکی و خرید و فروش راحت آن از دیگر مزایای مهم این خودرو به شمار می رود این خودرو در مدلهای ۱۳۲ ,۱۴۱ ,GTX , LX , CD 5 , DM تولید و به بازار عرضه شد.پراید خودرویی است که تولید آن در ایران از سال ۱۳۷۲ در شرکت سایپا (SAIPA) آغاز شد.
انواع مکمل بنزین و اکتان بوستر ارزان قیمت فاقد کیفیت مناسب می باشند و به خودروی شما آسیب می رسانند. به گفته رانندگان پراید، که از این محصول استفاده کردند، مدپاتکس بهترین مکمل بنزین می باشد، بنابراین از آنجایی که افزایش اکتان بستگی به بنزین مصرفی خودرو دارد. پیشنهاد ما برای خودرو پراید شما مکمل نانو پتروکتان پرو می باشد که مناسب و مقرون به صرفه است.

ویژگی های موتور پراید

قدرت موتور پراید در حدود 71 اسب بخار است که البته نسبت به وزنی که دارد، مناسب می باشد. خودروی پراید سبک ترین خودروی تولید ایران بوده که قدرت کم موتور آن، به تناسب وزن کم آن بوده است. موتور این خودرو دارای 4 سیلندر می باشد و 1300 سی سی حجم موتور آن می باشد. از مزیت های موتورهای کوچک مانند موتور پراید مصرف کم آن هاست. اگرچه مقدار مصرف این موتور وقتی به نسبت قدرت و گشتاور آن بررسی می شود میزان مطلوبی ارزیابی نمی گردد. در 100 کیلومتر رانندگی با این خودرو 6.4 لیتر بنزین مصرف خواهد شد.

موتورهای پراید را در چهار دسته برحسب نوع و سال تولید می توان تقسیم بندی کرد:

موتورهای کاربراتوری

سیستم‌های کاربراتور که نوع قدیمی‌تر هستند پیش از بکارگیری ECU و کامپیوتر در خودروها مورد استفاده قرار می‌گرفت و تا سال‌ها جزء ثابت تمام انواع خودروی بنزینی بود. اکنون اما کاربراتور بیشتر در خودروهای کارکرده و قدیمی مشاهده می‌شود. در واقع کاربراتور قطعه‌ای است که در سال ۱۸۸۵توسط کارل بنز مخترع فقید خودروهای مدرن اختراع شد. این قطعه‌ی مهم وظیفه‌ی سوخت رسانی به موتور را برعهده دارد. اما وظیفه‌ی آن به همین‌جا ختم نمی‌شود. کاربراتور موظف است که شرایط سوخت را در هر موقعیتی مناسب شرایط موتور کرده و به سمت آن ارسال کند. به این معنی که کاربراتور مخلوط سوخت و هوا را به نسبت مناسب موتور تهیه کرده و در اختیار آن قرار می‌دهد.

مزایای موتورهای کاربراتوری

• تعمیرات راحت
• هزینه کم تعمیرات در زمان خرابی موتور
• هزینه کم تولید نسبت به موتورهای انژکتوری
• امکان تعمیر بدون نیاز به لوازم الکترونیکی مخصوص

معایب موتورهای کاربراتوری

• خفگی کاربراتور
• تاثیر شرایط محیطی بر کارکرد کاربراتور
• ضربه ها و ارتعاشات زیاد کاربراتور نسبت به انژکتور
• توزیع نامساوی سوخت به سیلندرها

موتورهای انژکتوری

پس از این که تولید خودروها با موتور کاربراتور متوقف شد نوبت به تولید خودروها با موتور انژکتور شد. این قطعه تاثیر گذار و مهم را رابرت بوش در قرن بیستم اختراع کرد و بسیاری از مشکلاتی را که قبلا در موتور های کابراتور وجود داشت از بین برد. سامانه سوخت‌رسانی انژکتوری یکی از روش‌های سوخت‌رسانی به موتورهای درون‌سوز به روش تزریق سوخت است که در این سامانه سوخت توسط یک پمپ مکانیکی یا برقی با فشار به داخل لوله‌های سوخت‌رسانی و ریل سوخت وارد می‌شود و از طریق انژکتورها که در واقع نوعی شیر محسوب می‌شوند به پشت سوپاپ هوا یا درون سیلندر به صورت پودر شده پاشیده می‌شود و به این ترتیب مخلوطی از هوا و سوخت برای احتراق در موتور و تولید انرژی بدست می‌آید.

مزایای موتورهای انژکتوری

• ضربه و ارتعاشات کمتر نسبت به کاربراتور
• مصرف سوخت کمتر
• کاهش مصرف سوخت و آلایندگی هوا
• افزایش بازدهی موتور
•سیستم جرقه زنی بهتر و روشن شدن شدن سریعتر در هوای سرد

معایب موتورهای انژکتوری

• هزینه های بالای ساخت و تعمیرات
• استفاده از بنزین باکیفیت و با اکتان بالا
• دقت بالا در نگهداری از موتور
• نیاز به ابزار الکتریکی ویژه برای تعمیر

این پست دارای 2 نظر است

  1. علیرضا

    باید بطور مستمر استفاده کرد هیچ مکملی یبار جواب نمیده. به طور کلی خیلی راضی هستم

    1. صادق کریمی

      سپاس از نظر و انتخاب شما

دیدگاهتان را بنویسید