بهترین مکمل بنزین برای هیوندا

بهترین مکمل بنزین برای هیوندا

هر وسیله نقلیه برای داشتن عملکردی مناسب، به یک‌سری ملزومات نیاز دارد. با فراهم کردن این ملزومات می‌توانید ماشین‌تان و مخصوصا موتور آن را در بهترین حالت نگه‌دارید ولی متاسفانه کیفیت سوخت موجود در کشور شدیدا به موتور خودرو آسیب وارد می نماید. موتور خودرو قلب آن است و باید به‌شکل منظم به آن رسیدگی کنید. با افزایش اکتان، سوخت به طور کامل‌تر و کارآمدتر سوخته می‌شود که می‌تواند به افزایش قدرت و عملکرد موتور، کاهش صدا و انتشارات زیست محیطی و بهبود کارایی سوخت مصرفی کمک کند.

 
جهت خرید محصولات کلیک کنید.

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای هیوندا

هر وسیله نقلیه برای داشتن عملکردی مناسب، به یک‌سری ملزومات نیاز دارد. با فراهم کردن این ملزومات می‌توانید ماشین‌تان و مخصوصا موتور آن را در بهترین حالت نگه‌دارید. موتور خودرو قلب آن است و باید به‌شکل منظم به آن رسیدگی کنید. یکی از روش‌های مراقبت از موتور، استفاده از مکمل سوخت مناسب است. سوپر اکتان بوستر با ایجاد لایه نانو در مسیر سوخت رسانی و قطعات موتور باعث محافظت از مسیر سوخت رسانی و افزایش طول عمر قطعات موتور در برابر خوردگی ناشی از احتراق نامناسب میشود. این محصول با افزایش اکتان بنزین باعث کاهش ضربات و لرزش موتور شده و در نتیجه باعث کاهش مصرف سوخت می شود.

 

محصولات مدپاتکس ساخت ایران بوده و از نظر کیفیت و کارایی دارای برچسب اصالت کالا و دارای تاییدیه رسمی کیفیت از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان ( همکار استاندارد ) می باشند.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای هیوندا

افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

تاثیر اکتان بوستر مدپاتکس بر خودرو هیوندا

بهترین مکمل بنزین برای هیوندا باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش خواص اکتان افزایی یک مکمل بسیار قدرتمند است که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد. مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر با توجه به فرایند پیشرفته محلول، از جمله مکمل‌های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت سوخت خودرو هیوندا می باشد. در خودروهای نسل جدید که دارای موتور توربو، GDI و تقویت شده هستند و با توجه به فرایند واردات و تولیدات داخلی هر روز در سطح کشور تعدادشان رو به فزونی است.

کیفیت پایین بنزین و صدمات آن

کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودرو ها می شود. خودرو هیوندا یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می شود از یک مکمل سوخت با کیفیت استفاده کنید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور هیوندا مضر است. حذف ناخالصی ها ی بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از مکمل قوی و با کیفیت نانو سوپر اکتان بوستر می باشد.

مزایای مکمل‌های سوخت برای خودرو هیوندا

بهبود عملکرد موتور:
وقتی رسوبات موجود در سوخت از بین بروند، سوخت و مایعات راحت‌تر در سیستم موتور جاری می‌شوند. این بدان معناست که موتور با همان مقدار سوخت همیشگی، سایش و فرسایش کمتری را تجربه کرده و در حد توان خود عمل می‌کند.
حفظ کیفیت سوخت:
سوختی که برای خودرو مصرف می‌کنید وقتی از قسمت‌های مختلف سیستم سوخت عبور می‌کند، تجزیه می‌شود. این تجزیه‌شدن باعث افت کیفیت سوخت می‌شود که آن هم به‌نوبه خود، به تشکیل رسوبات خورنده از جمله کثیفی چسبناک، زنگار و کربن می‌انجامد. این مواد می‌توانند دریچه‌های ورودی و دهانه‌های کاربراتور را مسدود کنند. استفاده از مکمل‌های سوخت می‌تواند باعث تثبیت سوخت و جلوگیری از افت کیفیت زودرس آن شود.
جلوگیری از خرابی قطعات:
بهترین مکمل سوخت توانایی مهار کردن خوردگی‌ها را دارد و به همین دلیل می‌تواند فرسودگی و خرابی زودرس قطعات فلزی خودرو را کاهش دهد. با استفاده از مکمل سوخت نیاز نیست به‌شکل مکرر قطعات موتور را بررسی کنید.
کاهش انتشار کربن:
بیشتر مکمل‌های سوخت می‌توانند رسوبات کربن موجود در سوخت را از بین ببرند که این به احتراق بهتر و انتشار کمتر کربن در محیط کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید