بهترین مکمل بنزین برای 206

بهترین مکمل بنزین برای 206

عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین در موتور خودرو 206 می‌شود که هر دو برای آن مضر است. بهترین مکمل بنزین می بایست قابلیت تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس تنها مکمل بنزین نانو چند منظوره موجود در کشور برای تقویت بنزین است. این مکمل به صورت کاملا تخصصی با توجه به کیفیت بنزین موجود در کشور و با حداقل استانداردهای بین المللی برای انواع خودروهای موجود در کشور تولید شده است. استفاده از این محصول ویژه و استثنایی سلامت موتور خودروی شما را تضمین می نماید.

جهت اطلاع از تخفیفات اکتان بوستر کلیک کنید

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین مخصوص 206


سوپر اکتان بوستر محلول افزایش دهنده عدد اکتان بنزین می باشد. با اضافه کردن این محلول به بنزین، عدد اکتان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند و در نتیجه بالا رفتن عدد اکتان، مصرف سوخت کاهش پیدا می‌کند. افزایش عدد اکتان باعث کاهش ناک و ضربات موتور شده و لرزش، کوبش و صدای موتور نیز کاهش پیدا می کند. این محلول با استفاده از تکنولوژی نانو باعث افزایش طول عمر قطعات سوخت رسانی و موتور می‌شود و به طور قطعی قدرت و شتاب خودرو را افزایش می‌دهد.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین ایرانی برای 206
افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت، تقلبی و با مواد بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.


بهترین مکمل بنزین پژو ۲۰۶ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟


یک مکمل بنزین مناسب کارایی های زیادی دارد از جمله اینکه باعث کمتر شدن لرزش موتور میشود و طول عمر آن را بیشتر میکند و باعث میشود که خودرو بهتر و روان‌تر کار کند و همچنین قطعات داخلی موتور دچار خرابی و خوردگی نشوند. از دیگر ویژگی های یک مکمل بنزین خوب این است که مصرف سوخت را بهینه می کند و مسیر سوخت رسانی را شستشو میدهد و باعث حفظ کیفیت سوخت می شود و همچنین موجب می شود که ایجاد رسوبات در آن کمتر شود. بهترین مکمل بنزین مناسب باعث حفاظت از سنسورهای مسیر سوخت رسانی و جلوگیری از چسبندگی دریچه های سوخت می شود، همچنین افزایش طول عمر و کارایی انژکتور از دیگر عملکرد های مکمل بنزین است. افزایش عدد اکتان، بهبود کیفیت بنزین، کاهش انتشار کربن و آلایندگی از دیگر خصوصیاتی است که یک مکمل بنزین مناسب آنها را داراست. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس همه ویژگی های نامبرده را در خود جای داده است و چون یک مکمل بنزین ایرانی می باشد در خودروهای ایرانی بهترین عملکرد را دارد و بهترین مکمل بنزین برای پژو ۲۰۶ است.

 


بنزین بی کیفیت در کشور و آسیب آن به موتور خودرو 206

مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با توجه به فرایند پیشرفته محلول، از جمله مکمل‌های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت سوخت خودرو پژو 206 می باشد. متاسفانه کیفیت سوخت موجود در کشور شدیدا به موتور 206 آسیب وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می شود حتما به توصیه کارشناسان توجه نمایید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور خودرو مضر است. بهترین مکمل بنزین برای موتور 206 باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر این مسئله برای موتور خودرو 206 محقق می شود. حذف ناخالصی های بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از این مکمل قوی و با کیفیت می باشد.


چرا سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای پژو ۲۰۶ است ؟

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای پژو ۲۰۶ است چون ایران یک کشور چهار فصل است و آب و هوا های متفاوتی را در آن تجربه میکنیم بنابراین باید مکملی بنزینی استفاده کنیم که گرانروی متغیر داشته باشد. گرانروی میزان مقاومت مایع در برابر حرکت است . مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس این ویژگی را داراست وبرای خودروهای ایرانی مناسب تر است. در میان انواع برندهای خارجی که هیچ معلوم نیست اصل است یا تقلبی انتخاب یک برند ایرانی شناخته شده بهترین کار است.


نحوه استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

به مقداری که می خواهید بنزین می زنید (می توانید باک را پر کنید). بعد از آن در جایگاه سوخت و یا خارج از جایگاه سوخت، قوطی را به آرامی چند بار تکان می دهید؛ سپس درب قوطی را باز کرده پلمپ روی در را می کشید تا باز شود. در نهایت پس از بستن قیف همراه محصول روی درب قوطی، محلول را داخل باک خودرو می ریزید. مدپاتکس با استفاده از مهندسی معکوس و دست یابی به ترکیب مواد مختلف از برندهای مطرح جهانی موفق به ساخت نسل جدیدی از اکتان بوستر ها با قدرت افزایش عدد اکتان و افزایش روان کاری در محفظه احتراق گردیده است.


تاریخچه پژو 206


در سالهای نخست دهه ۱۹۹۰، شرکت پژو فرانسه برای جایگزینی خودروی محبوب خود ۲۰۵ خودروی کوچک و نیرومندی را به نام پژو ۲۰۶ به بازار معرفی کرد تا بتواند بازار فروش مدلهای ارزان تر را به دست آورد و بعد از آن تولید ۲۰۷ نیز در سال ۲۰۰۶ آغاز شد.شرکت ایران خودرو در ابتدا تولید خودروی ۲۰۵ را آغاز کرد، ولی با محبوبیت خودروی ۲۰۶ تولید آن را متوقف و در سه ماهه دوم سال ۱۳۸۰، محصول ۲۰۶ را جایگزین کرد. با تغییرات مختلف در تجهیزات این اتومبیل در زمستان سال ۱۳۸۴ پژو ۲۰۶ صندوقدار(پژو آریان) را نیز وارد بازار کرد، که به عنوان یک خودرو نقش خوبی را برای خانواده های پر جمعیت ایفا کرد. در حال حاضر ۲ تیپ از مدل ۲۰۶ هاچ بک(تیپ 2 و تیپ 5) و 1 مدل صندوقدار(پژو V8) در شرکت ایران خودرو تولید می شود. تیپ بندی یک محصول با توجه به تغییرات در آپشن های آن صورت می گیرد که قدرت خرید و انتخاب محصول را آسان می کند. زمانی ایران خودرویی ها 206 هاچ بک را در تیپ بندی مختلف عرضه می کردند و یا در مدل صندوقدار با گیربکس اتومات پژو 206 صندوقدار V9، پژو 206 صندوقدار V2، پژو 206 صندوقدار V10، پژو 206 صندوقدار V20و… که مجهز به پیشرانه های مختلف و گازسوز بود تولید می کرد.

 

مصرف سوخت پایین خودرو پژو 206


یکی از مزایای پژو 206، مصرف سوخت پایین آن است و از این نظر، یک خودروی بسیار اقتصادی محسوب می‌شود. میزان مصرف سوخت آن در مسیرهای شهری، 8.9 لیتر و خارج از شهر و اتوبان‌ها 5 لیتر در هر صد کیلومتر است؛ هم‌چنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود. این ارقام، نشان‌دهنده مصرف سوخت پایین این ماشین و وضعیت بسیار بهتر آن نسبت به خودروهای هم‌رده است. هم‌چنین این روزها با توجه به گران‌شدن بنزین، میزان مصرف سوخت خودروها اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است و مصرف سوخت کمتر، هزینه‌ نگه‌داری خودرو را تا میزان زیادی کاهش می‌دهد و از این نظر باید آن را خودرویی اقتصادی دانست.

 

استاندارد آلایندگی خودرو پژو 206


براساس اعلام رسمی، استاندارد آلایندگی خودرو پژو 206 یورو 4 است، موردی که از دیگر مزایای پژو 206 محسوب می‌شود و نشان‌دهنده میزان آلودگی پایین آن است. در شرایطی که هوای بسیاری از شهرهای کشور در اکثر روزهای سال آلوده است و مشکلات بسیاری را برای ساکنان آن‌ها به‌وجود می‌آورد، پژو 206 که آلودگی کمتری تولید می‌کند، می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده‌های شهری باشد که تأثیر زیادی بر کاهش آلودگی و حفظ محیط ‎‌زیست دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید