بهترین مکمل بنزین برای کیا

بهترین مکمل بنزین برای کیا

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس فرموله شده برای افزایش اکتان بنزین جهت جلوگیری از کلیه مضرات سوخت نامرغوب در موتور خودرو به‌ویژه خودروهای وارداتی به بازار آمد. نشانه‌های سوختن بنزین نامرغوب در موتور صدا و لرزش غیرعادی، دهانه اگزوز سیاه‌رنگ و کارکرد غیرطبیعی موتور است. کارکرد موتور اگر در این شرایط ادامه پیدا کند، باعث خرابی سرسیلندر، سوختن پیستون‌ها و سوپاپ‌ها، افزایش فرسایش سیلندر و اجزای مرتبط به آن می‌شود.

تماس بگیرید.

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای کیا

از مزایای سوپر اکتان بوستر مدپاتکس افزایش اکتان سوخت، افزایش چشمگیر شتاب و قدرت موتور، کاهش ناک زدن موتور، خنثی‌سازی اثرات سوخت نامرغوب و خنثی‌سازی کلیه اثرات منفی کارکرد درجای موتوراست. بهترین مکمل بنزین برای خودرو کیا، سوپر اکتان بوستر مدپاتکس می باشد که تمام ویژگی های بالا را دارا می باشد.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای کیا

افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به موتور خودرو

در خودروهای نسل جدید که دارای موتور توربو، GDI و تقویت شده هستند و با توجه به فرایند واردات و تولیدات داخلی هر روز در سطح کشور تعدادشان رو به فزونی است، کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودرو ها می شود.خودرو کیا یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می شود حتما به توصیه کارشناسان توجه نمایید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور خودرو کیا مضر است. حذف ناخالصی ها ی بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از مکمل قوی و با کیفیت سوپر اکتان بوستر می باشد.

اینستاگرام پترونانو
ورود به فروشگاه

آشنایی بیشتر با خودرو کیا

کمپانی کیا موتورز، یکی دیگر از برندهای معروف و محبوب آسیایی است. مرکز اصلی این برند چندملیتی کره‌ای (کره جنوبی) در شهر سئول واقع شده است. کیا نسبت به دیگر غول‌های خودروسازی دنیا، اندکی جوان‌تر است. اما جوان بودن به معنای بی کیفیتی و بی‌تجربه بودن این کمپانی دوست داشتنی نیست. همانطور که می‌دانید، محصولات این شرکت در سراسر دنیا، طرفداران زیادی دارد. کیا، یکی از محبوب‌ترین برندهای خودروسازی دنیا محسوب می‌شود و در بازار جهانی، جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. پس از کمپانی هیوندای برند کیا، بزرگ‌ترین خودروساز کره جنوبی است. این دو کمپانی بزرگ و محبوب، همواره با یک دیگر شریک بوده و در عین صلح و دوستی با یک دیگر رقابت می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کیا، به معنای «برخواسته از شرق» است که به آسیای شرقی اشاره دارد.

پرفروش‌ ترین محصولات کیا در ایران

کیا اپتیما

کیا اپتیما برای نخستین‌بار با نمونه فیس‌ لیفت نسل دوم خود و در سال 2009 مهمان جاده‌های کشورمان شد. با وجود این که در آن سال‌ها سدان‌های قدرتمند و محبوبی همچون تویوتا کمری، نیسان ماکسیما و هیوندای سوناتا در بازار کشورمان حضور داشتند، به لطف امکانات و آپشن‌های متعدد توانست توجه بسیاری را به‌ سمت خود جلب کند. آخرین و به‌روزترین نسخه از کیا اپتیما در بازار کشورمان نسل چهارم این خودرو محسوب می‌شود که به‌واسطه فعالیت‌های اطلس خودرو از سال 2016 به بازار داخلی عرضه شد. باوجود این‌ که اپتیما نسل چهارم چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی شباهت‌های فراوانی به نسل قبلی خود دارد، در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین سدان‌های کره‌ای بازار شناخته می‌شود.

کیا اسپورتج

مدل‌های نسل اول کیا اسپورتیج دارای سواری ناراحت‌کننده، هندلینگ پایین و یک پیشرانه پرسروصدا بودند‌. خودروهای این نسل تنها دارای یک سامانه چهار چرخ محرک ‌(4WD) بودند که فقط امکان رانندگی در شهر را فراهم می‌کرد. اسپورتیج مدل سال 2004، خودرویی به مراتب بهتر از نسل قبل بود. کیا در نسل دوم اسپورتیج تحول بنیادینی را ایجاد کرده‌بود و تقریباً همه قسمت‌ها به‌خوبی طراحی شده و کار با آپشن‌های خودرو به‌راحتی امکان‌پذیر بود. نسل سوم کیا اسپورتیج در سال 2010 همراه با طراحی کاملا متفاوت و لیست بلند بالایی از تجهیزات رفاهی به بازار جهانی معرفی شد. استقبال چشمگیر خریداران ایرانی از اسپورتیج نسل سوم باعث شد تا در سال 2014 اطلس خودرو نمونه فیس لیفت این خودرو را راهی بازار کند.

کیا سورنتو

خط تولید سورنتو در سال 2002 راه‌اندازی شد. این کراس‌اوور خانوادگی، یک رقیب قدرتمند برای هیوندای سانتافه بود. تمرکز کیا برای تولید کیا سورنتو این بود که بتواند نیازهای برخی از خریداران که به دنبال فضای بزرگ‌تر و عملکرد بیشتر بودند را برآورده کند. نمونه فیس‌لیفت نسل اول کیا سورنتو که در سال 2008 راهی بازار ایران شد، از یک موتور 3.3 لیتری V6 با قدرت 241 اسب بخار بهره‌مند بود. در سال 2010 سروکله نسل دوم این خودرو نیز با ظاهری کاملا متفاوت و کابین بسیار جادارتر به بازار داخلی پیدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید