بهترین مکمل بنزین برای تیگو 7 پرو مکس

بهترین مکمل بنزین برای تیگو 7 پرو مکس

در صورتی که بنزینی غیر از یورو 5 برای موتور خودرو تیگو 7 پرو مکس استفاده شود، شما با ناک زدن موتور مواجه می شوید. همچنین عمر قطعات مسیر سوخت به ویژه موتور خودرو کاهش پیدا کرده و فرسوده می شوند، درواقع موتور این خودرو توربوشارژ است و استفاده از بنزین یورو 5 برای این موتور الزامیست. البته هنوز بنزین یورو 5 به ایران راه پیدا نکرده ، جهت جبران این موضوع صنعتگران دست به تولید انواع مکمل های بنزین زدند.

جهت اطلاع از تخفیفات کلیک کنید

مکمل بنزین مناسب برای خودرو تیگو 7 پرو مکس

مکمل بنزین مناسب خودرو تیگو 7 پرو مکس با افزایش عدد اکتان و جلوگیری از انباشت ناخالصی های کربنی مانع از بروز ناک زدن موتور می شود. مکمل بنزین مناسب ایرانی با ارائه تاییدیه تست رسمی پژوهشکده صنعت نفت ، خیال خریداران را بابت عدم استفاده از افزودنی های بی کیفیت و غیرمجاز راحت می کند مانند سوپر اکتان بوستر مدپاتکس که علاوه بر موارد گفته شده، فشار بخار بنزین مصرفی خودرو را کاهش می دهد.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای تیگو 7 پرو مکس

افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سور

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

محافظت از موتور خودرو تیگو 7 پرو مکس

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش عدد اکتان نقطه اشتعال را تنظیم می کند، این مکمل فرایند احتراق را بهبود بخشیده، باعث جلوگیری از خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود. همچنین شتاب و قدت موتور را افزایش، مصرف بنزین را کاهش می دهد.

نحوه استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

به مقداری که می خواهید بنزین می زنید (می توانید باک را پر کنید). بعد از آن در جایگاه سوخت و یا خارج از جایگاه سوخت، قوطی را به آرامی چند بار تکان می دهید؛ سپس درب قوطی را باز کرده پلمپ روی در را می کشید تا باز شود. در نهایت پس از بستن قیف همراه محصول روی درب قوطی، محلول را داخل باک خودرو می ریزید.

خودرو تیگو 7 پرو مکس

تیگو 7 را می‌توان از جمله محصولات موفق مدیران خودرو در بازار ایران دانست . تیگو ۷ پرو مکس برا ساس پلتفرم T1X تولید و در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط کمپانی چینی چری به بازار های جهانی معرفی شده است و در این خودرو سعی شده است تا ضعف ها و مشکلات تیگو ۷ پرو بر طرف شود.

مشخصات فنی خودرو تیگو 7 پرو مکس

محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس CVT
پیشرانه توربوشارژر TGDi
قدرت 197اسب‌بخار
گشتاور 290نیوتن‌متر
شتاب 9ثانیه
سرعت 200کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی 8لیتر در صد کیلومتر

این پست دارای یک نظر است

  1. جواد

    واسه تیگو 7 پرو هم مصرف رو کم کرد هم شتابش تو سربالایی بیشتر شد.

دیدگاهتان را بنویسید