بهترین مکمل بنزین برای آریزو 6

بهترین مکمل بنزین برای آریزو 6

عدم دسترسی به بنزین یورو 5 در ایران ، کار را برای خودروهای توربوشارژ سخت می کند. ساختار این موتورها به گونه ای است که هوای بیشتری نسبت به موتور تنفس طبیعی دریافت می کنند، در نتیجه حساسیت بیشتری نسبت به بنزین مصرفی خودرو دارند. اکتان بوستر های مرغوب ایرانی مانند سوپر اکتان بوستر مدپاتکس، رفع کمبود بنزین یورو 5 را بر عهده گرفته اند و با افزایش کیفیت بنزین، قدرت و عمر موتور خودرو را افزایش می دهند.

جهت اطلاع از تخفیفات کلیک کنید.

مکمل بنزین مناسب برای آریزو 6 توربو

مکمل بنزین مناسب آریزو 6 توربو ، باید خواص بنزین را به سطح بنزین یورو 5 برساند . اکتان بوستر مناسب آریزو 6 باید عدد اکتان بنزین را در سطح بنزین سوپر بین المللی افزایش دهد . افزایش عدد اکتان منجر به کاهش و از بین رفتن ناک موتور شده در ادامه صدای موتور را کاهش داده و از بین می برد.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای آریزو 6 توربو

افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا
اینستاگرام پترونانو title=

هشدار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

افزایش شتاب آریزو 6 توربو

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش عدد اکتان و تنظیم نقطه اشتعال ، فرایند احتراق را بهبود می بخشد. در نتیجه دیرسوزی و خام سوزی بنزین رفع شده، کاهش مصرف سوخت و افزایش شتاب اتفاق می افتند . این موضوع باعث می شود خودرو آریزو 6 شما حرکت روان تر با مصرف بنزین کمتری را تجربه کند.

نحوه استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

به مقداری که می خواهید بنزین می زنید (می توانید باک را پر کنید). بعد از آن در جایگاه سوخت و یا خارج از جایگاه سوخت، قوطی را به آرامی چند بار تکان می دهید؛ سپس درب قوطی را باز کرده پلمپ روی در را می کشید تا باز شود. در نهایت پس از بستن قیف همراه محصول روی درب قوطی، محلول را داخل باک خودرو می ریزید.

موارد اشاره شده در دفترچه آریزو 6 توربو

در دفترچه راهنمای آریزو 6 توربو ذکر شده که در صورت استفاده از بنزین با عدد اکتان پایین ، خودرو از پوشش گارانتی خارج خواهد شد. علاوه بر این در صورت استفاده از بنزین سرب دار، برای افزایش عدد اکتان ، کاتالیست کانورتور خودرو آسیب می بیند و سیستم آلایندگی درست کار نمی کند. این موضوع اهمیت استفاده از اکتان بوستر دارای افزودنی های مجاز را نشان می دهد؛ مانند سوپر اکتان بوستر مدپاتکس .

 

خودرو آریزو 6 توربو

چری آریزو ۶ نوعی خودروی کامپکت می باشد که بر پایه چری آریزو ۵ بوده و در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ معرفی شده است. این خودرو در بازه زمانی توسعه «چری آریزو ۶» نام داشت، در برخی کشور ها مانند ایران نیز همچنان به همین نام است اما عرضه آن در بازار داخلی چین با نام چری آریزو جی‌ایکس شروع شد . مونتاژ محصولات چری در ایران توسط مدیران خودرو انجام می شود ، مانند چری آریزو 6 که نیمه اول سال 1398 چری آریزو 6 به ایران وارد شد.

مشخصات فنی آریزو 6 توربو

تولید سال های 1398 تا 1401 این خودرو در ایران موجود است که در ادامه جزئیات بیستر مشخصات فنی آن گفته شده.

محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی
پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
قدرت 147 اسب‌بخار
گشتاور 210 نیوتن‌متر
شتاب 9 ثانیه
سرعت 210 کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در صد کیلومتر

این پست دارای 2 نظر است

  1. مهدی رفیعی

    تمام توضیحات درسته بنزین بدون مکمل حتی اگه بنزین سوپر هم باشه باز تو کارکرد موتور تاثیر منفی میذاره
    محصولتون عالی+ پشتیبانیتون عالی تر

    1. negin shams

      لطف شما پایدار.رضایت شما باعث افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید