بهترین مکمل بنزین برای فونیکس

بهترین مکمل بنزین برای فونیکس

موتورهای توربو شارژ و سوپر توربو برای داشتن راندمان بالا نیاز به بنزین با کیفیت بالا دارند. خودرو فونیکس FX یکی از انواع خودرو توربو است. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای خودرو فونیکس می باشد، زیرا با توانایی افزایش چشمگیر عدد اکتان و کمک به حذف ناخالصی های بنزین می تواند علاوه بر کاهش ناک و لرزش صدای موتور، کاهش مصرف بنزین و افزایش قدرت و شتاب موتور را نیز به همراه داشته باشد.

جهت اطلاع از تخفیفات اکتان بوستر کلیک کنید

بهترین اکتان بوستر ایرانی برای فونیکس

استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی یعنی سوپر اکتان بوستر مدپاتکس مدپا نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت موتور خودروی فونیکس دارد. کاهش ناخالصی های بنزین ، جلوگیری از رسوب صمغ بنزین ، کاهش فشار بخار بنزین در سطح بنزین یورو5 باعث افزایش طول عمر و سلامت انژکتورها، تمیز ماندن محفظه احتراق، تمیز ماندن سوپاپ ها، تمیز ماندن باک خودرو و کاهش مصرف بنزین می شود.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر ایرانی

افزایش عدد اکتان
کاهش مصرف بنزین
جلوگیری از انباشت کربن
پایدار کننده خواص بنزین
کنترل و حذف آب از بنزین
کاهش لرزش موتور خودرو
افزایش چشمگیر شتاب و قدرت موتور
کاهش فشار بخار بنزین(سطح بنزین یورو5)
کنترل و کاهش گازهای بنزین در باک

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

تاثیر سوپراکتان بوستر در موتور توربوشارژ

شاید بتوان گفت اصلی‌ترین عامل برای سالم نگه داشتن موتورهای توربو شارژ استفاده از بنزین با کیفیت بالا می باشد، زیرا موتورهای توربو به دلیل تراکم بالا، به سوختی باکیفیت با ناخالصی پایین و اکتان بالا نیاز دارند. در سیلندرهای موتورهای توربو هوای بیشتری فشرده می‌شود اما علاوه بر این، هوایی که وارد این موتورها می‌شود داغ‌تر هم هست زیرا این هوا از توربوشارژ عبور کرده که در مسیر گازهای داغ اگزوز قرار دارد.

میزان اکتان بنزین و تاثیر آن بر موتور توربو

در موتورهای توربو باید از بنزینی با اکتان بالا استفاده کرد که در برابر فشار و دما مقاوم است؛ اما اگر باک خودروهایی که به موتور توربو مجهز هستند را با بنزین معمولی و اکتان پایین پر کنیم، چون مقاومت بنزین در برابر فشار و دما پایین است، بنزین به‌صورت خودبه‌خود یعنی پیش از تراکم کامل پیستون‌ها و جرقه زدن شمع‌ها محترق می‌شود که به این مشکل ناک زدن می گویند. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) و افزایش طول عمر موتور دارد.

تاریخچه خودرو فونیکس

فونیکس FX اولین زیر برند اومودا چری به حساب می آید که چهره ای کاملا متفاوت نسبت به تمامی محصولات قبلی شرکت در سال 2021 دارد. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه گوانگژو و در سال 2021 به نمایش درآمد. هدف از طراحی فونیکس FX جذب مخاطب جوان و البته حرکت در مسیر مد بود. این خودرو ظاهری اسپرت دارد و می تواند در سطح جهانی با خودروهای هم رده خود رقابت کند. این کراس‌اوور جمع‌و‌جور و کوپه مجهز به پیشرانه توربو GDI (مشابه تیگو‌ ۸ پرو) با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی بوده که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۲۰۰۰ ارائه می‌دهد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر (wet) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. طبق اعلام سازنده، حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۹ ثانیه طی کند. موتور فونیکس FX مجهز به استاندارد آلایندگی یورو ۶، وزن خودرو ۱۴۲۰ کیلوگرم و حجم باک آن ۵۱ لیتر است.

این پست دارای 7 نظر است

  1. علی

    فقط برای خودروهای فونیکس قابل استفادس؟

    1. negin shams

      خیر بطور کل این مدل مخصوص موتور توربو و GDI و TGDi می باشد.

    2. negin shams

      مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر برای موتورهای توربو، GDI و TGDI استفاده می شود.

  2. مهدیه

    صدای موتور رو کم کرد (ماشین تیگو 7)

  3. جاسمیان

    سلام
    برای هر باک ۵۱ لیتری باید یه یکی استفاده کرد یا طریقه مصرف دیگه ای داره؟؟

  4. سپهر

    برای ماشین توربو استفاده کردم به نظر من رو شتابش تاثیر داشت جنس ایرانی ولی کیفیت خوبی داره الان که بنزین سوپر نیست برای برای سوخت درست ضروی به نطر میرسه

    1. صادق کریمی

      سلام و درود. بله بسیار مورد مهمی هست که با نبود بنزین باکیفیت و همچنین کمیاب بودن بنزین سوپر از سوپر اکتان بوستر های با کیفیت به صورت مداوم استفاده شود.
      سپاس ازشما.

دیدگاهتان را بنویسید