Super Octane Booster

این مکمل سوخت فوق العاده که غالبا برای موتورهای توربو، GDI و TGDI استفاده می شود، جدیدترین و قوی ترین محلول حاوی نانو ذرات شیمیایی در کشور می باشد که مخصوص اضافه کردن به داخل باک بنزین است. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس یک مکمل بسیار قدرتمند است که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد. این مکمل نانو شاخص عدد اکتان موتور را افزایش می دهد. سوپر اکتان بوستر جدیدترین محصول تولید شده حاوی نانو ذرات شیمیایی می باشد، که باعث محافظت از موتور خودرو می شود و پس از ترکیب با بنزین باعث روان تر شدن حرکت پیستون داخل سیلندر میشود. محلول سوپر اکتان بوستر مدپا با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) و افزایش طول عمر موتور دارد. افزایش شتاب و کاهش ناک موتور از دیگر مزایای این مکمل می باشد. با مصرف این مکمل موتور ماشین خود را بیمه نمایید.

 
قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
ورود به فروشگاه

ویژگی های این محصول شگفت انگیز

• افزایش شتاب و توان خودرو
• محافظ مخصوص موتور خودرو
• تنظیم نقطه احتراق خودرو
• کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
• کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
• مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
• افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا
فروش و مشاوره

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی برای موتور های توربو، GDI و TGDI و بهترین برند اکتان بوستر تولید شده در ایران است که توانایی افزایش و حفظ کیفیت بنزین را در داخل باک خودرو دارد و مانع افت کیفیت بنزین می شود. سوپر اکتان بوستر که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد مطابق با استانداردهای بنزین یورو5 با کاهش فشار بخار رید بنزین RVP به میزان حداقل 2.2 psi ، باعث کاهش محسوس مصرف بنزین و تبخیر بنزین در خودرو می شود. همچنین این مکمل باعث کاهش ناک و صدای موتور بخصوص در فصل تابستان می شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس دارای تاییدیه تست خوردگی، عدد اکتان، فشار بخار، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان( همکار برتر استاندارد) می باشد که با استانداردهای بنزین یورو 5 مطابقت دارد.

اینستاگرام پترونانو
فروش و مشاوره

این پست دارای 8 نظر است

  1. علی

    شتاب ماشینم به طور محسوسی افزایش پیدا کرد.

    1. negin shams

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  2. نازنین

    ممنون از سازنده
    لرزش موتور ماشینم کامل رفع شد

    1. negin shams

      ممنون از شما برای به اشتراک گذشتن نظرتان با دیگر کاربران. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  3. حمیدرضا

    با سلام،من دو عدد از دیجی کالا سفارش دادم که امروز 9 اسفند ماه به دستم رسید ،موارد را در سایت مربوطه مطالعه کردم،،به نظر محصول خوب و با کیفیتی باشه، ،انشالله بعد از مصرع مکمل نظر خود را کامل میکنم،پايدار باشید🙏

    1. صادق کریمی

      سپاس از اعتماد شما

  4. جواد سعیدی

    کیفیت فوق العاده بالا و خوب. خیلی راضی بودم و به طور مداوم استفاده می کنم.

    1. صادق کریمی

      سپاس از اعتماد شما.

دیدگاهتان را بنویسید