بهترین مکمل بنزین برای دنا پلاس

بهترین مکمل بنزین برای دنا پلاس

هزینه تعمیر موتور خودرو دنا پلاس ، رقم قابل توجهی می باشد. ناک زدن از مهم ترین مواردی است که باعث آسیب به خودرو دنا پلاس می شود. شایع ترین دلیل ناک زدن موتور ماشین عدد اکتان پایین بنزین است. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با تنظیم نقطه احتراق و افزایش عدد اکتان از ناک و کوبش موتور جلوگیری می کند . سوپر اکتان بوستر مدپاتکس باعث جلوگیری از انباشت ناخالصی های بنزین نیز می شود.

 
جهت خرید محصولات کلیک کنید.

مکمل بنزین مناسب خودرو دنا پلاس

مکمل بنزین مناسب این خودرو باید بدون استفاده از سرب عدد اکتان بنزین را بالا ببرد. بنزین با عدد اکتان پایین و یا حاوی سرب هزینه های سرسام آوری برای خودرو ایجاد می کند. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با کمک افزودنی های مجاز و فرمولاسیون پیشرفته ، عدد اکتان بنزین را افزایش می دهد و نقطه احتراق را تنظیم می کند در نتیجه باعث جلوگیری از خود اشتعالی، خام سوزی و دیر سوزی بنزین می شود.

سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای دنا پلاس
افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سور

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره از طریق پیامک
فروش و مشاوره از طریق دیجی کالا

هشدار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

نحوه استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

به مقداری که می خواهید بنزین می زنید (می توانید باک را پر کنید). بعد از آن در جایگاه سوخت و یا خارج از جایگاه سوخت، قوطی را به آرامی چند بار تکان می دهید؛ سپس درب قوطی را باز کرده پلمپ روی در را می کشید تا باز شود. در نهایت پس از بستن قیف همراه محصول روی درب قوطی، محلول را داخل باک خودرو می ریزید.

موارد اشاره شده در دفترچه خودرو دنا پلاس

بنزین قابل استفاده در خودروی شما، بنزین بدون سرب با اکتان 95 می باشد. در صورت عدم استفاده از بنزین گفته شده ،به دلیل پدیده خوداشتعالی و ضربه، امکان تخریب قطعات داخلی موتور و آســیب دیدگی وجود خواهد داشت. استفاده از نزین دارای سرب ، به کاتالیست خودرو صدمه خواهد زد.

خودرو دنا پلاس

یکی از محصولات ایران خودرو دنا پلاس یا دنا+ و یا دنا ELX می باشد. دنا+ مدل تغییر شکل یافته و پرآپشن‌تر دنا معمولی است و در انواع مدل ها به نام های دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژ و دنا پلاس توربو اتوماتیک تولید می‌شود. دنا پلاس به سقف بازشو، ۴ کیسه هوا، دی لایت و … مجهز شده بود. البته از سال ۱۳۹۸ در برخی از مدل‌ها ۲ ایربگ داخل صندلی و سانروف دنا پلاس حذف شد.

مشخصات فنی خودرو دنا پلاس

مشخصات و عملکرد فنی خودرو دنا پلاس دنده ای ساده ، که تولید سال های 1396 تا 1402 باشد، در جدول زیر ذکر شده است.

محور محرکدیفرانسیل جلو
گیربکس5 دنده دستی
پیشرانه4 سیلندر EF7
قدرت113 اسب‌بخار
گشتاور155 نیوتن‌متر
شتاب13.5 ثانیه
سرعت190 کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی7.9 لیتر در صد کیلومتر

این پست دارای 2 نظر است

  1. وحید مهدی پور

    عالیهههههه

    1. صادق کریمی

      سپاس از نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید